55 is the new fabulous number

yippie ! mitt internettt är tillbax !
eller ja vi har flyttat och igår kom internett och telefon hit till nya lägenheten .
haha hade inte så mycket tid igår för datorn så imorse ca kl 08'00 fixade jag med de :D
bor nu iaf (om ni vill veta förstås) på lysekilsvägen 55 i västra granloholm .
och det är bara en lååååång backe bort från stan ,haha HEM tar det en halvtimme ungefär på cyckel ,men då är 9/10 av hemvägen en lång uppförsbacke hehe..men de ger iallafall lite motion :D
och när man ska ner på stan så är de ju nästan bara nerför så då går de på 5-10 min !
haha från att de tar över en timme med buss och moppe till matfors där bussen går ifrån,  till fem min !
har bott så långt bort från allt nu så tycker allt är så sjukt nära ;) fast kanske inte ALLT är så sjukt nära ;)
och BTW drick inte kaffe latte efter tio om du hade tänkt sova nått på natten ...
drack en vaniljlatte igår med tjejerna på stan vid tio nån gång ..
och somnade vid halv tre och vakna ha fem och har varit uppe sedan dess..
ett stort fett FML !!!!!!!!!!
men de var iaf jätte kul att träffa tjejrna igår <3
SEE Y'ALL

2011-08-11 | 09:26:17 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback