kärlekens logi

hej hej hejhej hej hej hemskt mycket hej
idag och igår har jag badat i havet !två dagar i rad !glader som choklader .igår med mamma och cajsa och idag med cajsa i tranviken :D blev mös pös dag ;D
var första gången jag var på tranviken facktist !men det var mycket fint där och rekomenderar de verkligen.tar liute tid om man inte har bil ,att åka buss m.m men det går:)
imorgon börjar vi den stora flytten till stan iallafall !:D spänande hihoho
haha lär ju vara jobbigt att flytta men va fan de gör inget !
har inte riktigt tänkt så mycket än på att vi verkligen ska sälja huset ,eftersom de inte är sålt än .
men de kommer nog kännas tungt då med tanke på att vi bygt det helt själv och det är de ända stället jag bott på.
kommer sakna de på sommaren speciellt !haha men vintern vet jag inte med våran mördar backe ...
men de problemet får framtida sofia tänka på hehehe
haha en gammal bild från 04 som är tagen på våran altan ,många minnen i detta hus
SEE Y'ALL

2011-08-03 | 20:50:51 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.


Anonym

Men du! Vilka snygga människor! Någon är ganska liten.Kram!

2011-08-04 // 23:53:30
Mormor

Du får komma ihåg alla fina stunder ni haft,Sen måste man kunna förändra. Det berikar.Det kommer att gå bra.

2011-08-04 // 23:57:09

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback