saker jag vill ändra på i världen

jag tycker alla borde änga lite mer tid åt sitt utseende ,typ varför sparar man till pensionen när man kan få ett nytt ansikte för pengarna ?jag tycker oxå att vi ska införskaffa skönhetsskatt ,tänk på alla fattiga som inte har råd med botox ?hur ska dom bli vackra ?tycker de är fel att vi satsar på miljön när problemet sitter i att vi känner oss fula...så därför hurrar jag botox ,plastickfantastick !!!
jag funderar själv på vissa operationer som :botox i läppar och kindben och strama upp ansiktet ,kanske förstora brösten och suga bort fett från tex lår m.m

länge leve skönheten ! :D



see y'all

2011-02-16 | 22:13:29 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback