SATC

godmorgon sweden !
har två dåliga saker att komma ihåg ..........att mitt internett fungerar assssssss dåligt så kan inte blogga lr titta på bloggar eller kolla facebokenhoken lr nått .....och att alla mina kontakter på telefonen försvunnit ....,finns bara kvar nummrerna som jag smsat till dom senaste dagarna = blääääääääääääääääääääää!!
men de posetiva är att idag kommer typ alla hem ! har typ inbte kunna haft nån koll på dom (inget internett och knastelefon)men idag kommer dom första hem iaf !!! har haft de såååå tråkigt ,pluss att jag saknade sönder alla i en vecka och ville bara vara med alla när jag kom hem ...haha de gick inte så bra ;)
men idag kommer iaf noris hem !så nu slipper jag ligga och titta på satc all day long utan kompisar ;D
BTW ,när jag ändå klagar sönder kan jag ju säga att jag flagnar sönder på ryggen !och det typ skavsbort hela tiden och jag kan inte göra nått...
SÅ synhd om mig ;D noooooooooottttttttt
SEE Y'ALL

2011-07-24 | 13:03:25 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback