utrikes

gaaaah !!
om 24 timmar sitter jag och äter en strand middag på rhodos och njuter av livet !
flyget går 9'40 från stockholm så åker inatt vid halv fyra :D
vill bara åka nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
MEN
gruvar mig lite för själva flygturen m.m ....har flygit en gång som jag kommer ihåg och det var två år sedan och kommer inte ihåg nått av hur man gjorde ,då lät man ju mamma och pappa ha koll på allt!
haha kommer bli bortrövad av en taxi chafför ...gruvar mig mest när jag ska från flyget till dit jag ska bo ?
våldgästar ju min syrras lägenhet iaf ?
men kommer blii sååååååååååååååååååååååååååååååå hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrrrr mysigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SEE Y'ALL

2011-07-13 | 19:31:17 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback