COLORBLOCKING

 jag äääääälskar !
 borde klä mig mer i färg hehe , har märkt att jag klär mig mycket i neutrala färger
men de som jag gillar med denna "trend" är att den är rolig men ändå inte så jätte konstig.
det är fina färger som sticker ut på ett rent sätt
hitta nyss på nelly en massa fina klänningar m.m
men vet inte om jag skulle våga gå i bara massa olika färger ,men en klänning skulle jag lungt köpa !
haha något som är en "normal" färg måste jag nog ha på mig .tror inte jag skulle kunna bära upp och känna mig bekväm i en outfit som dom på bilden under :P
haha aja nu ska jag sluta skriva ,tycker iaf de är en rolig och glad trend



 






see y'all 

2011-06-16 | 12:30:11 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback