dag 4 - tio sanningar om moi

 
1.  jag är 100% mörkrädd,jag tror att jag inte är de på dagen ,då går allt bra och jag tycker de vore kul att titta    på en skräckfilm och sedan ta en promenad i mörkrett kl 1 på natten .men när jag står där ute är jag rädd för mitt liv hehe ..

2. jag har två vuxna storebröder som är halv storebröder ,ena bor i sundsvall, tomas, som jag träffar ganska ofta och han är vääärlden snällaste ,btw fick jag en ''sms glass'' av han nyligen. och en som bor i västerås och heter tobias och är polis hehe (och en syster som jobbar just nu på grekland ,men hon är'' helsyster'')



3. jag tycker våran toalett är mysig ;D det är så skönt att sitta där för den är typ ljudisolerad och helt enkelt   mysig ,haha ojojoj .....                                                                                                                                                                     



4. jag tycker det är ''roligt '' att sitta själv framför tv på en lördag....he hee



5. jag är ofta rädd att jag inte är gillad eller omtyckt av kompisar jag är rädd att bli lämnad själv ,jag vågar inte alltid säga vad jag tycker ,man kan kalla de konflickträdd (för vissa saker )svåårt att föörklara 



6. jag saknar min syster och våran hund fanny väldigt mycket <3



7. jag äääääääääääääääääääääälskar att sjunga och skulle gärna arbeta med de om jag hade haft ''röstverktygen'' till de hehe .det bästa jag vet är att stå på senen och sjunga ,det finns inget annat ord än älskar till de f,ör det är de jag verkligen gör .kanske inte är jätte duktig på de men de spelar ingen roll för mig ,för de är värdens bästa adrenalinkick och är beroende av just den kicken .



8. jag är rädd för gymnasiet ,fast ändå väldigt pepp men det känns verkligen som att de kan gå hur som helst .
jag valde ju estet teater ,tror de kommer bli jätte roligt men det jag tvekar på är att jag tror att jag inte kommer passa in på estet ,men som sakt de finns ju alltid hedberska eftersom dom måste ta in elever ,eller hur reglerna är. meen hoppas med hela mitt hjärta att de kommer bli bra !



9. jag älskar naturen hehe.....nämen jag uppskattar verkligen natur ,jag skulle vilja typ bo i ett skjul i amazonas djungel och titta på djuren hela livet .haha kanske inte dirket så ,men djur och natur är nått jag tycker är otroloigt fint .låter jätte flumm :/



10. haha ännu en flumm punkt ....jag vill jobba som volontär när jag blir äldre .jag vill utbilda mig till sköterska eller liknande och åka till wait for it ... barnen i afrika ;D och hjälpa dom i läger .har inte en blekaste hur man gör det m.m men vill jobba inom unicef eller liknande .haha vet inte alls hur det ska gå till men det löser sig



ojojojoj vilka roliga och flummiga  punkter haha ,viste inte alls vad jag skulle skriva om men de blev ju 10 lite werda punkter iallafall ,hoppas ni fattar vad jag skrivit och menar för de gör knappt jag hehe .....





SEE Y'ALL


2011-06-19 | 14:05:24 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback