nos eller näsa

ikväll kommer cajsabajsa hit och de blir skräckisfilm på schemat !
får väl se om vi hittar nån värd att se ;)

hehe lite kul att bara jag och cajsa som inte jobbar eller är ute ur sundsvall än så länge...
än så länge....på måndag börjar cajsa också jobba ...
och idag fick jag ännu ett till nekelse brev tror de var typ de 7 eller nått !
seriöst jag har sökt alla jobb man kan söka förutom på kyrkan i matfors !(sökte men för sent )
och inte ett j**** jobb ,inte änns på fritidsgården !aagh kommer vara ''pank'' i sommar .
aja får väl sätta upp en lapp som jag gjorde typ förra sommaren ,men vi bor i ett så littet område så de brukar knappt vara nån som svarar ..

ajaaaaa jag får njuta av sommaren i lugnet och bara softa och bli brunis ! :D
kommer nog bli bra :D




varför jag inte fick nå jobb inom kommunen m.m mera kan ju ha en anledning ..........



SEE Y'ALL

2011-06-17 | 18:38:24 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback