skolavslutning !

neej har blivit värsta sentimental buhu ,nu har jag gått ut grundskolan och de känns sådär ...lr de känns jävligt nice .men kommer endå sakna allt !
ikväll blir de att träffa allt folk och trottsa de pissiga vädret hehe ;)
skulle ju va sol hade jag bestämt !!!!men va fan vi kör på endå

haha gillar mitt face när jag hämtar mina betyg hehe (matilda visa hur mycket hon älskar mig genom ett härligt vrål ;D <3) haha älska bilden ;D!!!!!!


naww blir så glader


haha alla vi ser lite dompna ut men de är bara för att de var typ presis i början ,sedan vart de röjj och glada miner :D

bilderna är tagna från AMANDA BORGs facebook .hehe tack för att jag tjuvade dom av dig ;D



see y'all

2011-06-14 | 14:50:42 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback