uppgradera

tjena mitt bena
idag tänkte jag chilla hela dagen !inte gjort de på riktigt länge nu ,så ska bli jävligt skönt ;)
tänkte sätta på (haha sätta på )en film kanske och rota efter lite popcorn i skåpen ?låter riktigt bra i mina öron iallafall

kommer presis hem från cajsa och sov där inatt .Kvällen igår vart lyckat även fast de va sämst väder ;)
träffa massa trevligt folk och va as pepp hela kvällen lång ;)
men vi bestämde att vi skulle göra om dde nån gång i sommar när de skulle va riktigt bra väder :D


vet inte vems bilden är men aaaaaaaajaaaaaaaaaaaaa hehe snodde den från ......FACEBOOOOk


denna bild är iaf tagen med THERESE SKOGLUNDs kamera ;)

hade ju ingen kamera ''med mig'' hade i väskan men kändes lite fel att sitta och knäppa framme där vi satt hehe
och ...på kvällen ...då glömde jag den i moppen och orkade inte hämta den ....hehe
där av bild bristen 




see y'all


2011-06-15 | 16:23:53 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback