we are young

jaaaaaa imorgon går jag ut GRUNDSKOLAN !!!!!! :D
så jävla glad ,kommer bli värdens bästa dag ,vi skiter i regnet för de kommer bli så kul ändå !
skolavslutningen börjar halv tolv och då kör vi :D
får se hur mycket röst jag har imorgon ,om jag kan sjunga .Vill sååååååå häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket ,det är ju lixsom sista gången ,men då är de ju bra om jag får fram en ton oxå ;) sedan är jag lite osäker på erik ,för vi har bara övat en kortare gång som inte gick så bra (en anna skulle spela ,så han fick hoppa in i sista och har inte hört låten )

men de spelar ingen roll för de kommer bli sååå kul dag imorgon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



haha vi skriver ett brev som vi gömde i ****/¤%!¤T&#&

close upppp !!!!!!!!!!!!!!!

THORE SVENSSON !


vi tog en grupp bild men efter jag tagir en suddig test bild tog kameran slut på BATTERI......




see y'all

2011-06-13 | 21:38:59 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback