wisteria lane

men hallå !!!
sitter och glassar i solen nu ja .
kom presis hem från ledarsakmojjengrejjen .hehe så nu kan jag få min soooool !

tänkte lägga ut en bild på mina nya skor,dom kommer från nelly och jag tycker om dom jätte mycket ,MEN ..
dom är ''utskurna'' i hälen så hälen sitter inte riktigt fast riktigt och så är dom lite för stora (36 men stor storlek)
så om de inte hade varit de problemet hadde jag älskat dom .men år gå och kolla på nån skoaffär och höra om man kan gör nått åt de :)





så ungefär såhär ser dom ut :D ser lite anorlundare ut i verklighet men men men men


see y'all


2011-06-12 | 15:33:37 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback