before and after !




hehe mitt rum är lite litet så man ser inte halva rummet som är typ lika stökigt hehe ...vilket kanske är ganska tur för det såg förjävligt ut rent ut sakt .Jag hade inte städat på jääääätte länge så det var verkligen på tiden kan man säga .Men det jobbiga är att när jag städar så på nått sätt hamnar allt på golvet och de ser 10 gr värre ut än vad de gjorde innan ,så när man är halvvägs vill man liksom inte forsätta och tänker att de såg mycket bättre ut förut hehe ;D
men nu är allt borta städat ,alla vinterkläder ,kvitton ,gammla bananer och vatten flaskor!
Men har tjänat in typ 40 hårsnoddar och 60 hårnålar och hittade dessutom en hundring i en oanvänd vårjacka :)
så den lade jag i min fina lilla sparbössa ;) sista minuten till Hanna på rohdos HERE I COME !!!!!

see y'all


2011-05-15 | 21:27:02 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback