FAN FÖR MITT LIV !

haha idag blev jag tipsad om en sida av mina kompisar ,haha så bra !!
sök på :
fan for mitt liv   eller
http://se.fmylife.com


Idag, väntade jag på att min lektion skulle börja och släppte ut en stor fis, jag tänkte att ingen skulle höra den över den höga musiken. Jag hade hörlurar i öronen.


Idag var jag hos skolsyster, hon frågade om jag drack alkohol/rökte/hade sex. svaret blev Nej på alla. Sen frågade hon mig om jag hade några kompisar.

Idag, såg jag en vän på stan men han såg inte mig, så som ett skämt så bestämde jag mig för att ringa honom. Han tog upp sin mobil ur fickan, suckade och svarade inte.

Idag åt jag glass och märkte jag att jag hade fått lite på mina jeans, så jag torkade upp det med fingret och slickade i mig det. Det var fågelskit.





haha ojojoj de e inte bara jag  som råkar ut för konstigheter iaf ;)
see y'all 

2011-05-03 | 21:29:31 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback