swagga like us

Tjanara
har varit väldigt leds på min dator (som vanligt )eftersom den har virus så fungerar den väldigt segt ...
men ibland samlar jag mod och startar den ;)

Tänkte bara säga att valborg va väll helt okej ;)trevligt folk och allt var presis som de ska vara.
var ofc inne i Matfors med girlsen :D grilla och mös .

denna vecka lär de väl inte heller bli så mkt uppdatering men de får vara som de är :S

lite bilder på vad jag har haft för mig ?


birsta med .....CAJJAN :O?


hehe valborg och inte så medveten om att kortet togs ;)

grillning TIME :D







smile :D

knäppte tyvär jätte få bilder på valborg men domhär var typ dom jag knäppte :(

see y'all

2011-05-02 | 20:12:16 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback