titt ut !

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
varför gör jag så här mot mig själv ... bajs !
jag har skjutit på fysiken så prupp mycket så nu inser jag att ja kommer typ kunna plugga en dag till på franska bara ,och bara så ni vet såå hade jag behövt en månad igentligen !!!

haha men de e väl skyll dej själv regeln som gäller :P

om ca två veckor är NÄSTAN grundskolan klar ,vet bara om att vi ska ha ett till franska prov sedan är de bara roliga daga som är kvar :D !!! så hår hålla ut denna vecka och bara tänka på att om två veckor åker vi till GÖTEBORG !! längtar så jävla mycket för vi tjejer kommer ha så jävla kul så de finns inte !!!!!!

men just nu känner jag mig såhär !!!!!!!! leds på allt ,hehe speciellt på min smarta hjärna

see y'all


2011-05-16 | 18:17:46 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback