tjenare mannen !

men tjenare mannen (tänk dig ove i solsidan )
idag har jag ....hmmm varit i skolan ? tror jag ?
åkte iaf in till stan med moppedon jan-erik :) gick bra på vägen dit för då va man halv vägs hehe
men sedan hem..ganska drygt ,två mil raksträcka typ hehe.

tränade iaf med johanna och nu kan vi den ganska bra iaf haha tävlingen är på lördag och vi har lagt koreografin och tränat i två timmar sammanlagt hehe ,glömde jag säga att vi är sjukt förberedda ;)


försökte muntra upp mig med en tidning (som jag facktiskt aldrig läst ,bra men kanske lite mkt rynk reklam )
man fick en film med också ! :) värsta köpet



see y'all

2011-05-04 | 19:39:45 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback