Hälsa till satan ,Vi hörs !

Här kommer lite bilder från lovet .
Har haft ett väldigt chilligt lov och mest umgåts med Hanna och mamma .
Eftersom min kära syster ganska nyss kommit hem från att ha jobbat på Rhodos i några månader .


Cajsa efter vi hade varit på ...wait for it ... DOLLAR STORE !





klart man va pepp innan dollar store :D


jätte fän bild ..


cookie och emilia i fredags kväll när vi firade hanna










HAHA kolla !! handen till höger är min systers som är 21 år och den vänstras är min kusin
Esters och hon är 3 år !!!!




min kusin viktor


pappa SOM FICK KOMMA HEM en stund idag på dan ,men nu är han tillbakalämnad ..


en bild som jag tog i fredags förmiddag

så där de va lite bilder på vad jag gjort på lovet ,kommer lite fler sedan får vi hoppas.

känner facktist inte så stor ånger över att skolan börjar imorgon ,ska bli skönt att se alla igen ;)


SEE y'ALL

2011-11-06 | 19:34:26 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.



Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback