FörstaAndraSidan



haha gillar kvallitan ....
kommer bättre bilder snart ;)
''första sidan'' är iallafall på sandra en tjej i våran klass ,som deltog som alla i klassen i musik i stenstand projektet ,som var med sin grupp utanför stadshuset ?? aja vi spelar teater( kanske man skulle kunna förklara de som) medans guidade grupper går förbi och annat folk också .. ;)


SEE y'ALL

2011-09-22 | 09:57:32 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer fr�n er s�ta l�sare.


bajsa

Du ska veta att jag saknar dig sofia! jag lovar att jag tänker på dig varje dag men dagarna räker inte till jag hinner inte med allt, jag vill vara med dig så mkt hela tiden för jag vet att vi har så grymt roligt helatiden :D<3

Jag hoppas du inte arg på mig att jag är så dålig på att höra av mig <3



Kram



OCH EN FET PLÖT PUSS!!!

2011-09-28 // 20:06:40

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback